網頁

2013年9月4日 星期三

搬家

因yahoo blog摺埋,無可奈何下搬到這裏,感覺這裏很冷清,和其他blogger無セ交流的平台,自己的blog就像孤島一樣,希望在此可重遇其他Y blogger啦!

接着還要煩點樣將D舊文逐篇搬過來!

2 則留言:

  1. 吾使咁失望,我第一個來捧你場,我都覺得blogger比yahoo冷清,不過我有好多blog友搬左過來,我又跟隨大隊,大大話話都有幾十人,吾算冷清啦,我暫時都未搵yahoo搬blog,要再睇定啲,加上搬好似好多細節,我又吾係好識,唯有再等等﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks ! yahoo搬blog都要D時間,如果你有好相和舊文,就要怏手了。

      刪除